Om børnehuset

Velkommen ombord

Vi glæder os til at lære dig og din familie at kende og håber at I vil få nogle fantastiske år her sammen med os.

Det er vores mål at Skibet skal være et trygt sted for børn og voksne med respekt for den enkelte.

Vores motivation for et godt samarbejde omkring barnet tager udgangspunkt i følgende: "Vi lykkes, når vi sammen med familien, skaber udvikling af barnets trivsel, læring og mod"

Der kan læses meget mere omkring vores gensidige forventninger i Børnehuset Skibets kommunikations- og forældrepolitik.

Ring og aftal en rundvisning med Børnehusleder Jens Hedegaard på tlf.nr: 44 98 17 96, eller send en mail til Skibet@gladsaxe.dk, hvis du overvejer at skrive dit barn op til en plads ombord og er interesseret i at se og høre mere.